miercuri, 11 martie 2015

Publicitatea in mediul online



Promovarea in mediul online consta in mentinerea si cresterea popularitatii si pozitionarii website-ului prin actiuni suplimentare fata de optimizarile SEO aplicate in codul paginilor web. Metodele de promovare online sunt diverse. Obiectivul principal presupune acumularea de linkuri (backlinks) dinspre alte site-uri. Cu cat celelalte website-uri sunt mai inrudite cu obiectul vostru de activitate, cu atat mai bine. Un mod extrem de eficient pentru directionarea traficului este prezenta pe forumuri, bloguri, comunitati online, retele de socializare prin postarea de articole cu continut atractiv, cu principalul scop de a invita utilizatorul sa intre pe website-ul vostru pentru mai multe informatii.

Realizarea și monitorizarea campaniilor de promovare online:
  • Profilarea publicului tinta: este primul pas catre o campanie de succes. Care este piata ideala pe care trebuie sa o vizati?
  • Planificarea campaniilor de promovare în functie de obiectivele previzionate. Este esential sa aveti idei cat mai clare cu privire la realizarile la care va asteptati, corelate la bugetul pe care il veti aloca.
  • Implementare și monitorizare campanii. Indiferent de campaniile pe care le implementati, monitorizarea rezultatelor, analiza acestora si ulterior, rafinarea campaniilor este esentiala. Cu cat strategia este mai complexa, cu atat rezultatele sunt pe masura.

Folositi cu incredere retelele de socializare:
  • Realizare pagini de prezentare pentru Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, YouTube. Aceste pagini au un impact mai mic in vanzari, dar sunt printre cele mai bune metode in a va face pagina web cunoscuta (Awareness).
  • Implementarea si monitorizarea campaniilor de promovare pentru retelele de socializare. Este recomandat sa mentineti ridicat interesul audientei folosind informatii noi la intervale regulate de timp. Este necesar sa adaugati continut nou la intervale relativ mici de timp, cu mentiunea ca exista riscul de a suprasolicita atentia utilizatorilor daca aceste update-uri sunt prea dese.
  • Realizare de campanii care sa includa si servicii de reclama platita. Acest lucru va poate ajuta in expunerea eficienta a anumitor reclame-cheie. 


Rezultate așteptate în urma acestor soluții:
  • Cresterea traficului din motoarele de căutare și rețelele de socializare.
  • Imbunatatirea imaginii afacerii voastre in mediul online.
  • Cresterea nivelului de incredere pe care publicul vi-l acorda. 
  • Cresterea vanzarilor realizate in mediul online.
publicitate online optimizare seo optimizare seo Advertoriale Site Promovare Online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu