sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Intrebare de fashion + cadoul ideal pentru barbati

Traim intr-o lume in care imaginea ne defineste in totalitate. Zi de zi, observam tot felul de spoturi publicitare, reclame si chiar reviste sau filme, in care protagonistii, imbracati corespunzator, ne atrag atentia. Fie ca vrem sau nu, fiecare dintre noi este propriul stylist, caci mereu purtam ceea ce ne place – sau macar ne dorim asta. O persoana care se respecta pe sine este mereu ingrijita si atenta la detalii. Inainte sa plecam undeva, ne uitam de zecei de ori in oglinda, ne aranjam si, plecam doar atunci cand suntem pregatiti si multumiti de look-ul nostru – sau cand suntem in intarziere.

Gasisem acum ceva timp un citat prin blogosfera care spunea ca daca vrei sa vezi cu adevarat cat de fashion este o persoana, trebuie neaparat sa vezi cum se imbraca si atunci cand nu este pregatit de a face poze. Si chiar are dreptate! Seara de seara si, de ce nu, diminetile care devin dupa-amiezi, purtam cele mai confortabile haine : pijamalele. Eu una le ador! Pentru mine conteaza foarte mult aceste piese de imbracaminte pentru ca somnul este esential : ma ajuta sa imi recapat energia si consider foarte important ca pijamalele sa-mi ofere acel ”rasfat” necesar.


Un alt lucru pe care il am in vedere atunci cand aleg o pereche de pijamale este materialul si desigur, pretul. Cum se apropie ziua prietenului meu, m-am gandit ca cel mai bun cadou ar fi o pereche de pijamale de calitate, care sa-i ofere confortul necesar. Am gasit recent pe un site o pereche uimitoare de pijamale , de fapt mai multe! Partea dificila este ca nu ma pot hotarî pe care sa o aleg! Asa ca, am nevoie de parerile voastre. Ce ziceti ?



Italian Fashion Antoni dl.r. dl.sp.

Pijama pentru barbati confectionata din bumbac placut la atingere, compusa din pantalon lung, uni, cu talie elastica confortabila si buzunare laterale si din bluza cu maneca lunga si decolteu rotund, ce prezinta model in dungi. Compozitie: 100% b


Cred si cu siguranta ca asa si este, aceste pijamale sunt cadoul ideal!  Comanda mea pe acest site nu se va termina aici, caci si eu am ochit o pereche de pijamale de dama superbe. Shopping placut !

xoxo, Anna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu