joi, 29 septembrie 2016

A treia comanda pe Newchic (3)


Caută-mă
setea vieţii uitate în mine
arse buze crăpate în rozul cărnii
mă strigă-n fior de noapte
norii rodesc în pântecul cerului
muşc fructul iubirii
Ah!
văd luna!
nu mă ascunde visule în căpiţa vremii
nu mă încuia-n toamnă
lasă-mi o urmă din colbul veşniciei
pe colţul lacrimii tale ostenite

Aceasta bluzita face parte din coletul primit recent de la Newchic si este foarte draguta - pacat ca este sintetica, iar materialul cam lasa de dorit. Broderiile de pe maneci sunt foarte sensibile, iar daca nu esti atent se pot rupe cu usurinta. Nu as recomanda-o.





2 comentarii:

  1. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    RăspundețiȘtergere