joi, 8 ianuarie 2015

Ce putem cumpara in aceasta luna

Tuturor ne plac cumparaturile, mai exact de orice fel. Mie imi place sa imi cumpar haine si inca chiar multe. Mi se intampla foarte des sa-mi doresc un lucru de imbracat iar dupa abia daca-l port de 3 ori e inca bine! Trebuie sa recunosc ca am foarte multe, dar majoritatea din acelasi stil. Acum m-am hotarat sa-mi schimb tinuta in totalitate si sa imi mai cumpar niste haie. Crazy right? Urmaresc pe Sheinside de cateva luni bune niste hainute dragute:

Acesta este wishlist-ul meu : D

                 Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe BIG SALE!

High-Quality Apparels For You.

BUY 1 GET 1 50% OFF

Date:Jan/5-Jan/12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu