joi, 22 ianuarie 2015

Fotografia - chiar si pentru cei fara experienta

Fotografia este o artă veche prin prisma căreia o mulţime de momente istorice ale omenirii au fost imortalizate de-a lungul timpului. În ultimii ani acest tip de artă a luat amploare din ce în ce mai mult. Odată cu modernizarea aparaturii, a modalităţilor de a scoate fotografiile şi de a le prelucra, au apărut şi numeroase persoane care fac o pasiune pentru acest mod de exprimare
 Imi plac foarte mult fotografiile bine realizate. Ele imortalizeaza cele mai frumoase momente din viata unui um iar prin ele putem retrai o amintire forte draga noua. De mult timp mi-am dorit sa pot realiza fotografii cu adevarat reusite, insa tot amanam acest pas. Ei bine, dupa ce mi-am cumparat un aparat (Canon coolpix 830 - nu e cine stie ce) mai bunicel am inceput sa creez o fotografie din mai multe perspective. Cand pozezi ceva e ca atunci cand vrei sa pictezi, trebuie sa tii cont de rezultatul final. Nu sunt profesionista, insa cu totii incepem de la stadiu de beginner, corect?
In primul rand, ajuta foarte mult sa ai o experienta vizuala in domeniul fotografiei - de exemplu puteti cauta diverse site-uri pe aceasta tema si cu siguranta veti invata multe.
In al doilea rand, puteti cauta si tutoriale care sa va invete cum sa editati o imagine incat sa arate WOW. Nu este foarte greu si nici nu iti trebuie Photoshop de prima data.


Puteti verifica aici surse de informatii :
comunitate foto comunitate foto catalog fotografi




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu